FANDOM

Wenzel
108
Životopisné údaje
Pohlaví: Muž
Národnost: Myrtaňan
Profesní údaje
Cech/Frakce: Paladinové
Lokace: Cape Dun
Herní údaje
Výskyt: Gothic 3

Wenzel je jeden z nejstatečnějších paladinů krále Rhobara II., který přežil mnohá příkoří.

Wenzel je původem z Montery, za kterou za velké skřetí války bojoval, když ji napadli skřeti. Město však nakonec padlo a polovina jeho obyvatel byla pobita, zatímco zbytek byl zotročen. Wenzel si spasil život útěkem a podařilo se mu zachránit i Ohnivý kalich. Po útěku se paladin ukryl v jeskyni nedaleko Montery, ani to ho však nezachránilo, nakonec jej zajal otrokář Gamal z Varantu. Wenzel zanechal v jeskyni svůj meč a Gamal jej odvlekl do Cape Dun, kde jej prodal skřetímu veliteli Urukovi. Skřeti se chtěli dozvědět, kde leží povstalecký tábor Reddock a proto Wenzela věznili, vyslýchali a snad i mučili. Nicméně ten by raději zemřel, než aby prozradil, kde se jeho bratři v boji nacházejí.

Další osud Wenzele závisí na rozhodnutí bezejmenného hrdiny. Pokud se hrdina rozhodne podpořit povstání rebelů, Wenzel mu pomůže osvobodit vesnici a posléze se zřejmě stane jejím vůdcem. Pokud se hrdina rozhodne, že rebelům nepomůže, zůstává Wenzel nadále zajatcem skřetů.