FANDOM

Thorus
27
Životopisné údaje
Pohlaví: Muž
Národnost: Jižan
Profesní údaje
Profese: Velitel stráží (G1)
Cech/Frakce: Strážce (G1)
Lokace: Starý tábor (G1)
Herní údaje
Výskyt: Gothic

Thorus

  • Článek bude postupně doplňován

Životopis Editovat

Na Khorinisu Editovat

Život za bariérou: Velitel stráží Editovat

Thorus pochází původem snad z Jižních ostrovů. O Thorově životě před tím, než byl vhozen za magickou bariéru, se nic neví. Dopustil se však zřejmě nějakého zločinu a tak skončil za magickou bariérou, která obklopovala Hornické údolí.

Za magickou bariérou našel Thorus svůj domov ve Starém táboře a co víc, vypracoval se do pozice jednoho z nejvlivnějších lidí v táboře, stal se totiž velitelem stráží, což byli vojáci tábora. Thorus se tak těšil řadě výhod, například žil přímo v paláci Gomeze a rudobaronů. Přes den Thorus osobně střežil hradní bránu, díky čemuž mohl rozhodovat o tom, kdo smí či nesmí na hrad. Thorus také přijímal nové adepty na post strážců.[1]

Thorus měl však i své osobní problémy. Jednou se totiž jeden ze stínů pokusil probodnout nejvyššího mága Ohně Corrista, když v noci spal. Celá aféra skončila tím, že tělo stína bylo rozmetáno po celém vnějším okruhu tábora. Od té doby byly vztahy mezi mágy na hradě a Thorusem napjaté. Thorusovi také dělal vrásky Mordrag, člen Nového tábora, který obchodoval se Starým táborem. Mordrag kradl zboží patřící rudobaronům, aby toho však nebylo málo, prodával pak toto zboží právě ve Starém táboře. Thorus však nemohl proti Mordragovi otevřeně vystoupit, protože ten byl jako jejich kurýr pod ochranou mágů. Thorus měl proto zájem na diskrétním vyřešení celého problému.[1]

Reference Editovat

  1. 1,0 1,1 Gothic