FANDOM

Roland
142
Životopisné údaje
Pohlaví: Muž
Národnost: Myrtaňan
Speciální: Učitel boje
Profesní údaje
Profese: Vůdce Okary
Cech/Frakce: Paladin, Rebelové
Lokace: Okara
Herní údaje
Výskyt: Gothic 3

Roland je paladin a vůdce povstaleckého tábora Okara. Tento tábor je střediskem odporu proti skřetům ve středozemí.

Roland byl původně králův válečník, který bojoval v bitvě o Gothu. Skřetí šamani však přivolali na Gothu hrozivou kletbu ve formě démona, který brázdil její ulice a proměnil všechny živé v nemrtvé. Roland si zřejmě spasil život útěkem do lesů západně od Montery, kde založil Okaru, která se brzy stala střediskem odporu proti skřetům ve středozemí.

Roland se všemožnými prostředky pokoušel zmocnit Montery. Silné město však odolávalo a Okara utrpěla takové ztráty, že brzy trpěla zoufalým nedostatkem mužů. Roland byl také mimořádně oddaný králi Rhobarovi II. a chtěl s ním navázat spojení. Za tímto účelem odeslal vojenský oddíl vedený Gornem do Gothy, aby zde získal teleportační kámen do hlavního města Vengardu.

Další osud Rolanda závisí na rozhodnutí bezejmenného hrdiny. Pokud se hrdina rozhodne rebelům pomoci, může pro ně osvobodit Monteru a zbavit Gothu jejího prokletí. Pokud naopak hrdina podpoří skřety v Monteře, je Okara zničena a Roland zabit.