FANDOM

Reddock
34
Geografie
Typ sídla: Tábor
Země: Myrtana
Region: Východní pobřeží
Správa
Vůdce: Javier
Počet obyvatel: cca. 25
Herní údaje
Hry: Gothic 3

Reddock je povstalecký tábor, středisko odporu proti skřetí nadvládě na východě Myrtany. Tábor se nachází v lesích mezi vesnicemi Ardea a Cape Dun, jeho vůdcem je Javier.

Historie Editovat

Reddock byl založen zřejmě krátce poté, co se Skřeti zmocnili východního pobřeží Myrtany. Tábor založili v lesích mezi vesnicemi Ardea a Cape Dun bývalý paladin Javier a uprchlíci před skřety. Tábor se brzy stal centrem odboje proti skřetům na celém východním pobřeží a domovem pro mnohé další uprchlíky. Za svůj hlavní cíl považovali zdejší rebelové osvobození pobřeží od skřetího jha. Tajní špioni rebelů působili například v Cape Dun, kde se snažili zorganizovat povstání proti skřetům. Když byla navíc osvobozena Ardea bezejmenným hrdinou a jeho přáteli, Reddock okamžitě zabezpečil vesnici vysláním vojenského oddílu.

Popis Editovat

Tábor se nachází na nenápadném místě v lesích mezi Ardeou a Cape Dun, jeho převážná část je vybudována v podzemí v opuštěném dole. Na povrchu je tábor skvěle skryt mezi stromy a křovinami, nachází se zde jedna chatrč a několik přístřešků. Vede odtud také jeden z vchodů do podzemí. Život v táboře se shromažďuje v podzemí, nachází se zde několik chatrčí, kovárna a aréna. Vede odtud také jižní východ, přes jeskynní systém, bývalý důl, který je zamořen nebezpečnými zvířaty.

Důležití obyvatelé Editovat

Sídla v Myrtaně

Hlavní město: Vengard
Ostatní sídla: ArdeaCape DunFaringGeldernGothaMonteraNemora
OkaraReddockSidenTrelis