FANDOM

Lov a kořist
43
Informace
Druh písemnosti: Kniha
Žánr: Poučná příručka
Herní údaje
Hry: Gothic 2

Lov a kořist

Z každého zvířete či nestvůry může schopný lovec získat nějakou trofej. Ten kdo je v tomto umění zběhlý, by měl tyto trofeje nejen znát, ale měl by je umět i získat.

Vyjmutí zubů

Spousta šelem i ostatních tvorů používá jako zbraň zuby. Týká se to především vlků, chňapavců, stínových šelem, močálových žraloků a trollů - ode všech dokáže zdatný lovec získat zuby.

Stahování kůží

Zkušení lovci si také velmi cení kůží a kožešin spousty zvířat, například ovcí, vlků a stínových šelem. Ten, kdo se v těchto věcech vyzná, dokáže stáhnout kůži i z močálových žraloků a číhavců.

Vyjmutí drápů

Toto umění lze uplatnit na určitých ještěrech, chňapavcích, číhavcích a stínových šelmách.

Z každého zvířete či nestvůry může schopný lovec získat nějakou trofej, která mu přinese slávu i bohatství.

Krvavé mouchy

K vyvržení těchto létajících ďáblů je zapotřebí dvou dovedností vyjmutí křídel a extrakce žihadla. Obě dovednosti by měli používat jen zkušení lovci.

Polní škůdci a důlní červi útočí svými mocnými kusadly. Zvláště kusadla důlních červů jsou cenné, neboť obsahují výměšek zvyšující magickou moc. Lze jej však používat pouze v omezeném množství, neboť lidské tělo si na něj po čase zvykne a přestane jeho účinky přijímat. Velké oblibě se těší i krunýře důlních červů, ze kterých se vyrábí kvalitní zbroj.