FANDOM

Lobart
64
Životopisné údaje
Pohlaví: Muž
Národnost: Myrtaňan
Rodina: Hilda (manželka)
Profesní údaje
Profese: Farmář
Lokace: Lobartova farma
Herní údaje
Výskyt: Gothic II

Lobart je statkář, který vlastní farmu na předměstí Khorinisu. Lobart žije na svém statku s manželkou Hildou a několika rolníky, které zaměstnává. Na své farmě pěstoval hlavně tuříny a obilí a choval ovce.

Lobarta silně rozčaroval konflikt mezi králem a velkostatkářem Onarem. Lobart žil příliš blízko města, aby si sám mohl zvolit na kterou stranu se připojí. Na královské vojáky se zlobil hlavně proto, že mu často zabavovali ovce pro vlastní spotřebu. Avšak když bylo vojáků zapotřebí, aby zahnali drzé bandity, kteří rovněž ukradli sem tam ovci, vojáci zůstávali v pohodlí za městskými hradbami a ani nezakročili. Proto choval Lobart ke králi a jeho vojákům silnou nevraživost, skoro averzi. Nicméně Lobart vlastně netušil, zda-li by se, pokud by měl na výběr rozhodl pro Onarovu stranu. O velkostatkáři se totiž povídalo, že na každého, kdo se k němu odmítá připojit posílá žoldáky.

Lobart také sem tam najal nádeníky. Možná také krátce zaměstnával bezejmenného hrdinu, kterému prodal farmářský oděv. Pokud hrdina Lobartovi pomohl na poli, Lobart mu za tento oděv pár zlatých srazil.

  • Článek bude postupně doplňován