FANDOM

Korrypto
155
Životopisné údaje
Pohlaví: Muž
Národnost: Myrtaňan
Speciální: Učitel magie a alchymie
Profesní údaje
Profese: Nejvyšší mág království
Cech/Frakce: Mág Ohně
Lokace: Vengard
Herní údaje
Výskyt: Gothic 3

Korrypto je nejvyšším mágem Myrtany, který žije na dvoře krále Rhobara II. v hlavním městě Vengardu.

Korrypto se úřadu arcimága ujal zřejmě poté, co byli Xardas a ostatní mágové uvězněni magickou bariérou v Hornickém údolí. Korrypto sídlil v hlavním městě a staral se zřejmě o zdejší chrám zasvěcený Innosovi. Za velké skřetí války se po králově boku účastnil obrany hlavního města, které oblehli skřeti. Když skřeti po dlouhém obléhání prolomili hradby hlavního města, vytvořili král Rhobar II., Korrypto a ostatní přítomní mágové nad městem magickou bariéru. Po zničení runové magie Xardasem, přišli mágové Ohně o svou magickou moc. Korrypto a ostatní mágové proto začali studovat znalosti Prastarých, kteří byli schopni využívat magii bez používání run. Korrypto, podobně jako ostatní ve městě, dávali velké naděje do bezejmenného hrdiny, kterého považovali za spasitele. Korrypto pro hrdinu uschoval teleport ven z města a pověřil ho, aby odnesl Ohnivý kalich mágům do kláštera v Nordmaru.

Korrypto také odmítal odstranit magickou bariéru do té doby, dokud nepomine nebezpečí ze strany skřetů.