FANDOM

Javier
21
Životopisné údaje
Pohlaví: Muž
Národnost: Myrtaňan
Profesní údaje
Profese: Vůdce Reddocku
Cech/Frakce: Paladin, Rebelové
Lokace: Reddock
Herní údaje
Výskyt: Gothic 3

Javier je paladin a vůdce povstaleckého tábora Reddock, který je centrem odporu proti skřetí nadvládě na východním pobřeží Myrtany.

Životopis Editovat

Paladin Editovat

Javier byl původně paladinem, kterého by byla čekala zřejmě skvělá kariéra. Jako králův válečník se Javier účastnil velké skřetí války, hlavně pak nejdůležitější bitvy o samotné hlavní město Vengard. Když Xardas zničil runovou magii, nebyli paladinové, závislí na svých runách, nadále schopni náporu skřetů vzdorovat.[1] Javierovi pak nezbylo nic jiného, než si spasit život útěkem. Společně s několika dalšími uprchlíky pak zřejmě založil povstalecký tábor Reddock, mezi vesnicemi Ardea a Cape Dun.

Vůdcem Reddocku Editovat

Reddock se stal brzy centrem odporu proti skřetům na východním pobřeží Myrtany. Javier byl nejzkušenější, co se bojů se skřety týkalo a to z něj činilo vůdce tohoto povstaleckého tábora.[1] Jako vůdce tábora přijímal Javier mnoho uprchlíků, kteří sem prchali před skřety. Musel však řešit i řadu palčivých problémů. Tábor trpěl nedostatkem zbraní, protože místní kovář padl v boji. Reddock byl také ohrožován skřetími hlídkami, které se potulovaly v jeho blízkosti. Za svůj nejdůležitější úkol však Javier považoval osvobození Ardey a nedalekého Cape Dun. Ve druhé jmenované vesnici měl Javier svého maskovaného špeha, který měl povstání v Cape Dun připravit.[1] Ardea byla brzy nato osvobozena bezejmenným hrdinou. Vesnický stařešina Hamlar pak požádal Reddock o vojenskou podporu, kterou mu Javier milerád zaslal.

Pozdější osud Editovat

Existují dvě možné alternativy Javierova osudu, závisející především na rozhodnutí bezejmenného hrdiny, k jaké straně se přikloní.

  • Bezejmenný hrdina se přikloní na stranu skřetů v Cape Dun a zničí Reddock. Javier tedy zemře.
  • Bezejmenný hrdina se přikloní na stranu rebelů a pomáhá jim osvobodit Cape Dun, Javier zůstává vůdcem Reddocku. Hrdina také může darovat Javierovi ohnivý kalich a obnovit tak jeho magickou moc.

Reference Editovat

  1. 1,0 1,1 1,2 Gothic 3, rozhovor s Javierem